nieuws

IJsmerk wil één miljoen euro ijsomzet realiseren

IJs

Het ijsmerk Jasper&Jansen wil dit jaar naar een omzet van één miljoen euro. Achter deze formule zitten twee jonge mannen: Brendan Jansen op de Haar (26 jaar) en Jasper Hoff (25 jaar). In het Financieel Dagblad zet Op de Haar dat ze dit jaar hun aantal ijswinkels van twee willen verdubbelen.

IJsmerk wil één miljoen euro ijsomzet realiseren

Jasper Hoff begin in zijn studententijd in 2007 achter een ijskar te werken en kwam er al snel achter dat zo’n kar makkelijk €2000,- omzet per week maakt. De twee ondernemers gingen toen voor een eigen ijskar. Dit jaar willen ze naar één miljoen omzet. ‘Vanaf dag één draaien we winst. Wij zijn professioneler dan de meeste ijssalonhouders, maar persoonlijker dan veel ketens.’

Ze maken het ijs zelf en pakken de marketing naar eigen zeggen slim aan. ‘We hebben een mooie website en voeren Google Adword-campagnes. Al snel kwam het besef dat we niet de rest van ons leven ijskarren wilden uitbaten.’ In 2008 openden ze het eerste filiaal.

Reageer op dit artikel