nieuws

Laptops winnen bij een bestelling

Fastfood

Actieve marketing met leuke acties is een manier om klantentrouw en herhaalbestellingen te genereren. Bij bezorgketen De Bezorgbeer houden ze daarom regelmatig acties om de gast te binden.

Laptops winnen bij een bestelling

Wie de afgelopen drie maanden een online bestelling plaatste bij de Bezorgbeer maakte kans op een laptop. Er werden er drie uitgedeeld, iedere maand een. Eerst werd Xandra Zijlmans in Hellevoetsluis verblijd met een laptop. Deze maand was het de beurt aan familie Koremans uit Hoogvliet en Eline Martens uit Breda.

De komende drie maanden heeft de bezorger van vlees- en visgerechten een nieuwe wedstrijd uitgeschreven. Door op de website www.bezorgbeer.nl een filmpje van eigen ‘Berebloopers’ te plaatsen maken deelnemers kans op een Vespa scooter én iedere week hebben ze een kans op een ‘YouTube-camera’.

De keten maakte ook bekend een proef te starten met een elektrische bezorgscooter. Als de testcase met leverancier Yreb bevalt, overweegt de Bezorgbeer vanwege het milieu haar benzinescooters in te ruilen voor elektrische.

Reageer op dit artikel