nieuws

Beckers kiest Family Man

Fastfood

Snackfabrikant Beckers houdt een zoektocht naar de Family Man van 2011. De man die het meest het klassieke rolpatroon doorbreekt. Na een online stemronde strijden op 17 september in een ludieke finale de tien mannen tegen elkaar die online de meeste stemmen hebben vergaard.

Beckers kiest Family Man

Beckers wil met de verkiezing mannen in het zonnetje zetten die het klassieke rolpatroon doorbreken en actief deelnemen huishouden en gezin en ook romantisch zijn. Mannen zijn volgens de fabrikant de afgelopen jaren immers steeds meer familieman geworden. Directeur Marc Waelbers: ‘De verkiezing van de Family Man van het Jaar sluit aan bij onze plek in de samenleving. Beckers is van oorsprong een echt familiebedrijf en onze producten worden vaak gegeten in familieverband. Het bijzondere is dat alle gezinsleden bij deze verkiezing betrokken zijn. Zowel bij het opgeven, iedereen kan zijn of haar vader, opa, zoon of broer aanmelden, en het stemmen verzamelen, als natuurlijk ook bij het aanmoedigen tijdens de finale.’

Hoofdprijs: een vakantie

Familiemannen kunnen met foto en een leuk verhaal worden opgegeven via de website van de fabrikant. Daarna kan iedereen stemmen op zijn of haar favoriet en daarmee kans maken op prachtige prijzen. De tien familiemannen met de meeste stemmen gaan door naar de finale die op zaterdag 17 september plaatsvindt. Tijdens deze finale strijden de 10 mannen op ludieke wijze tegen elkaar. De winnaar mag zich Family Man van 2011 noemen en wint een mooie vakantie met het hele gezin.

Reageer op dit artikel