nieuws

Verhage en Kwalitaria jagen gasten angst aan

Bedrijfsvoering 484

Verhage en Kwalitaria jagen gasten angst aan
Verhage Floriande in Hoofddorp is veranderd in een spookhuis.

Er komen zwarte dagen aan bij Kwalitaria, en Verhage vraagt zich af of gasten wel naar binnen durven. Het is namelijk weer de tijd van het jaar voor angst en gruwelijkheden.

Halloween wordt steeds populairder in Nederland en ook de cafetariabranche speelt daar op in. Zowel bij Verhage als Kwalitaria staat de maand oktober in het teken van Halloween. Kwalitaria doet dat met een pikzwarte hamburger.

Zwart broodje en bloedrode relish

Althans, het broodje van de Halloweenburger van Kwalitaria is zwart, net als vorig jaar. De burger van Hollands MRIJ-rundvlees is belegd met knapperige bacon, rode uienringen, romaine sla en bloedrode burgerrelish. Het zwarte broodje is speciaal voor Kwalitaria ontwikkeld en is van 7 tot en met 31 oktober verkrijgbaar. Maar: op is op, benadrukt de formule.

Kwalitaria

De Halloweenburger van Kwalitaria.

Verhage heeft ook een Halloweenburger, met zwart maanzaad, pepersaus en augurk. Daarnaast is er een Halloween-softijsje, in een zwart hoorntje met chocolade knetterdip.

Cafetaria wordt spookhuis

Verhage Floriande in Hoofddorp heeft de hele zaak omgebouwd tot spookhuis. Eigenaar Marco Honsbeek doet dat al jaren, en heeft dit keer een Halloween-klaslokaal midden in de cafetaria gebouwd. Gasten die met hun kinderen plaats durven te nemen in de schoolbank en daarvan een foto op Facebook of Instagram plaatsen, krijgen een gratis bolletje Zucca Pumpkin of Halloween-ijs (trekdropijs).

Halloween bij Verhage Floriande is een begrip geworden. De optocht die Honsbeek ieder jaar organiseert, trekt inmiddels gemiddeld 2500 tot 3000 mensen.

Verhage

Het Halloween-softijsje van Verhage.


Reageer op dit artikel