nieuws

Vernieuwde website is eerste stap naar nieuwe huisstijl van FHC Formulebeheer

Bedrijfsvoering 297

Vernieuwde website is eerste stap naar nieuwe huisstijl van FHC Formulebeheer

Het formulehuis achter Family, Foodmaster en Vital4Skool krijgt de komende tijd een nieuwe uitstraling. De vernieuwde website van FHC Formulebeheer is daarbij de eerste stap.

FHC Formulebeheer viert dit jaar het 25-jarig jubileum, en heeft onder meer samengewerkt met Pierre Wind om nieuwe snacks en gerechten te presenteren. Er staat een spetterend feest gepland aan het einde van dit jaar en er is de afgelopen maanden ook hard gewerkt aan een nieuwe website. Deze is nu gelanceerd.

Samen ondernemen

De website is de eerste stap naar een nieuwe uitstraling voor het formulehuis. ‘We willen dat de huisstijl van FHC beter weergeeft waar wij voor staan en dat is persoonlijk contact en samen ondernemen’, aldus Chantal van der Meer, marketing manager bij FHC Formulebeheer.

Lokale kennis

Juist deze manier van franchise is wat FHC onderscheidt van andere franchise-organisaties, zegt het formulehuis. ‘Het ondernemen zit ons echt in het bloed. We geloven daarom ook oprecht dat de combinatie van onze sterke formules en de lokale kennis en kunde van de ondernemer bepalend zijn voor het succes.’

Zes pijlers

De leus ‘Samen ondernemen en jezelf blijven’ krijgt daarom een prominente rol in de huisstijl. Ook is de samenwerking tussen FHC en de ondernemers gevat in zes pijlers, die allen beginnen met het ‘samen’: Samen betrokken, samen inzicht krijgen, samen succes hebben, samen beter eten, samen lokaal smullen en samen de beste zijn.

Duidelijk overzicht

De nieuwe website is gebouwd door het eigen marketingteam van FHC Formulebeheer. Met specialisten op het gebied van strategie, online marketing en vormgeving is er volgens het formulehuis een website gebouwd die helemaal van nu is, met een goede vindbaarheid en duidelijk overzicht van de formules en het dienstenpakket van het formulehuis.

Van der Meer: “Het is een teamprestatie om trots op te zijn. We hopen dat we snel de vruchten zullen plukken van de nieuwe website.’

Later dit jaar wordt de huisstijl verder uitgerold. Zo krijgt bijvoorbeeld ook de gevel van het hoofdkantoor een nieuw jasje.


Reageer op dit artikel