nieuws

Eetwinkel Polly meest klantvriendelijke zaak van Bemmel

Bedrijfsvoering 556

Rob en Jesper Polman van Eetwinkel Polly zijn uitgeroepen tot de meest klantvriendelijke ondernemers van Bemmel. Vader en zoon waren door het publiek genomineerd.

Eetwinkel Polly meest klantvriendelijke zaak van Bemmel
Vader Rob en zoon Jesper Polman. Foto: Studio38C

Rond de zeshonderd mensen hebben gestemd op verschillende ondernemers in Bemmel. Uiteindelijk kwam daar een top-3 uit tevoorschijn: AJ Eten en Drinken, Schoen- en Sleutelservice Hutting en Eetwinkel Polly. Met bijna een kwart van alle stemmen ging Polly er met de winst vandoor.

Niet achterover leunen

‘Het was weer een leuk feestje’, zegt Rob Polman. ‘Bij ons is het ook altijd lachen, we zijn altijd in voor een grapje. Dat is al heel lang bekend.’ Tijdens de uitreiking kregen de ondernemers alle lof. ‘Ze zeiden: ‘Was iedereen maar zoals Eetwinkel Polly. Niet achterover leunen, stappen zetten, meedenken, organiseren’. We regelen ook van alles, van ijsbaan tot Proef Bemmel. Wat dat betreft hebben we het best druk.’

Cafetaria Top 100

Foto: Koos Groenewold

Maaltijdbezorging

En Eetwinkel Polly krijgt het vanaf 1 april nog een beetje drukker, want op die dag begint de cafetaria met bezorgen in Bemmel. ‘Met een eigen Polly-app’, legt Rob Polman uit. ‘En alleen betalen via iDEAL, geen gedoe met contant geld. We gaan beginnen met twee e-bikes, en we hebben vijf jonge medewerkers aangenomen.

Enige frietzaak die bezorgt

De bezorgtak gaat draaien vanuit de keuken achterin de zaak. ‘Daarvoor hebben we twee friteuses aangeschaft. Dus alles loopt via de achterdeur. Samen met de fietsen, de kledij, de warmhoudtassen en dergelijke was het een investering van € 20.000. We zijn de enige frietzaak die bezorgt in Bemmel. Het heeft even geduurd, want we waren ontzettend druk, onder meer met catering. Maar nu is het zover.’

In 2017 won Eetwinkel Polly de Cafetaria Top 100. Ook toen was de gastvrijheid en klantvriendelijkheid de doorslaggevende factor.


Reageer op dit artikel