nieuws

Bram’s Gourmet Frites opent grootste zaak tot nu toe

Bedrijfsvoering 505

Bram’s Gourmet Frites opent vrijdag 13 juli de grootste winkel op het plein van de Euroscoop in Schiedam. Gasten kunnen daar iets bij de friet bestellen wat voorheen nog niet verkrijgbaar was bij Bram’s.

Bram’s Gourmet Frites opent grootste zaak tot nu toe

De vestiging is de elfde Bram’s Gourmet Frites van Nederland. De zaak in Schiedam is met 78 zitplaatsen binnen en 100 buiten op het terras tot nu tot de grootste Bram’s-vestiging. Binnenhuisarchitecte Lilianne van der Meijden creëerde ook hier een industriële, robuuste en stoere omgeving.

Bier en wijn

De opening van de nieuwe Bram’s wordt ook hier gevierd met de welbekende Bram’s Experience Day: een dag waar jong en oud kennis maakt met de producten, gerechten én beleving van Bram’s. Zo bereidt een chef een stoof op de Green Egg barbecue én kan voor het eerst in de geschiedenis van Bram’s de ambachtelijke frieten gecombineerd worden met een biertje of wijntje op locatie.

Bram's Gourmet Frites Schiedam

Kinderstoof

‘De vestiging ligt op een steenworp afstand van de populaire Euroscoop bioscoop waar dagelijks films voor jong en oud worden gedraaid’, zegt franchisenemer Sadik Eksi. ‘We wilden hier graag op inspelen en bieden daarom een uitgebreid assortiment aan. Zo kun je ‘s ochtends aanschuiven voor een lekkere kop koffie en gedurende de dag neem je plaats voor een van onze heerlijke soda’s of alcoholhoudende drankjes. Met de introductie van een kinderstoof, speciaal ontworpen kleurplaten en leuke gadgets genieten ook de jongste frietliefhebbers bij Bram’s. Dat de opening samenvalt met het begin van de zomervakantie, is dan ook niet toevallig.’

Bram’s Gourmet Frites Schiedam organiseert daarnaast geregeld acties in samenwerking met de Euroscoop.

Stevige concurrentie voor nieuwe Bram’s Gourmet Frites

Stevige concurrentie voor nieuwe Bram’s Gourmet Frites

Bram Ladage

Bram’s is onderdeel van de frietformule Bram Ladage. Bram Ladage is in 1967 begonnen met een kraam op de Rotterdamse markt en is inmiddels uitgegroeid tot een keten met met meer dan dertig winkels in heel Nederland. Het familiebedrijf heeft een eigentijdse en herkenbare aanpak welke zich laat kenmerken door de pijlers: vers, snel, smakelijk én betaalbaar.

Reageer op dit artikel