nieuws

Kwalitaria bedankt fans met billboard langs A27

Bedrijfsvoering

Kwalitaria zet twee weken lang een billboard in om haar trouwe Facebook fans in het zonnetje te zetten en om trots melding te maken van 20.000 Facebook likes.

Kwalitaria bedankt fans met billboard langs A27

Langs de A27 hij Hank/Kurenpolder staat de komende twee weken een levensgroot bord waarop de franchiseorganisatie met grote letters dank zegt voor de 20.000 likes die de Facebookpagina van Kwalitaria inmiddels heeft ontvangen.
Zelf is Kwalitaria uiteraard erg actief op social media. Nieuwe producten en acties worden via Facebook gecommuniceerd.
Ook de recente actie met gratis lente-ijs werd breeduit ingezet via social media.

“We zijn al een tijdje vrij actief op social media en het is leuk om te zien dat gasten daar echt waardering voor hebben.
Het aantal likes is de laatste maanden zo snel gestegen, dat we het leuk vonden om daar op een ludieke manier aandacht aan te geven”, zegt Martijn Boone, marketing manager van FFC.
“Niet alleen vanuit het hoofdkantoor zijn we actief, ook Kwalitaria ondernemers dragen hun steentje bij. Zo waren we volop in het nieuws op 1 april.
Een goeie bezorggrap werd via social media snel verspreid en door diverse media opgepakt.”

Kwalitaria Billboard 2

Reageer op dit artikel