nieuws

Social media campagne McDonald’s in Sotchi

Bedrijfsvoering

McDonald’s komt met een speciale campagne op sociale media rondom de Olympische Winterspelen in Sotchi. De fastfoodgigant gaat persoonlijke boodschappen van supporters op Twitter op een bijzondere manier bezorgen bij de atleten.

Social media campagne McDonald’s in Sotchi

Via de hashtag #cheerstosochi op Twitter of via www.cheerstosochi.com kunnen supporters een persoonlijk bericht sturen naar hun favoriete sporter in Sotchi. McDonald’s zorgt ervoor dat de berichten worden getoond in het Olympische dorp. Ook kunnen de berichten in het Olympische dorp worden uitgeprint op polsbandjes en kunnen atleten reageren op de berichten van supporters.

Steve Easterbrook van McDonald’s zegt trots te zijn op de jarenlange samenwerking met de Olympische Spelen. ‘We bieden nu de mogelijkheid om supporters in contact te brengen met de atleten in Sotchi, zoals dat nog nooit eerder is gebeurd’, licht Easterbrook de campagne toe.

McDonald’s is al jarenlang partner van de Olympische Spelen. Het fastfoodmerk heeft wereldwijd miljoenen fans. De Olympische Winterspelen in Sotchi gaan 7 februari van start. McDonald’s heeft een groot, tijdelijk restaurant in Sotchi en zal als onderdeel van haar partnerschap een speelplaats voor kinderen doneren aan de stad. Het gaat om een speeltuin voor kinderen met een handicap.

 

Op Misset Horeca Connect wordt gepraat over hoe horecaondernemers in Nederland kunnen scoren met Sotchi. Praat mee en doe er uw voordeel mee.

Reageer op dit artikel